28/2/2011

salam..

Besyukur sbb aku masih lagi deberi kesempatan hidup...Alhamdulillah...!!! :D

woooww..!!! tekejutz sat sbb genap 50 followers....OMG..!!! hahaha thnkz sbb follow tp da follow 2 pndai2 laaa noh cmmnt2....jgn dok usha jaaa...hehehe

ok,first nk cita psai ari nie laaa byk keja nk buat nie.....:) skunk kul 5.00 pg,sat lagi pukui 10.00 mcm 2 ak nk kena p buat wang pos untuk ari konvo ak.. lps semua 2 nk kena p k.k (Kuala Kangsar) plak nk antaq teruih...Kolej suoh pos tp buat2 rajin(dah lambat) p antaq teruih..HAHA pas2 kalo dan nk p gntg rambut..pnjng dah nie,sket pala...dah laaa byk benda nk pikiaq tp xtao laaa dok pikiaq apa... :D membe2 ak kata depa nk try nsb msok polis..ak pon xtao laaa nk join ka x...pas2 depa kata nk p RAWANG,kerja sana..merantau2..!!! HAHA pas2 xtao laaa nk p mana,biaq driver bwk......HAHA

layan kn lagu nie...!!! adehhh..!! bila laaa nk dpt aweks nie...nk msok 5 taon kot single...mmbe prmpn ada,bkn xdak cuma xdak yg "melekat" lgipon aweks org.. :D entah laaa...biar takdir menentukan sgalanya...wahhh...!!!! ayat,xbley bla..!!HAHA sampai sini ja laaa kot...seminggu lagi,En.Lacoste update lagi....peace no WAR . . .!!! salam..!!!

“Pedihnya sekadar menjadi penyinta bisu,
Lebih pedih bila tahu kau milik seseorang…
Aku tak mampu lakukan apa-apa…
Hatimu tak mungkin dapat kutakluki…
Aku sedar hati aku milikmu….
Tapi hatimu..??miliknya…”

P/S: pukui 5.15 pagi              apex the lacoste-boya (Ngap2.!!!)

7 comments:

  1. gila aku jelez!!! follower hg 50 siott...
    aku yg tlong wt.. huk3... (jelez kuasa 77)
    awek??? xpa2... taun dpan aku confirm dia dtg...
    ^^ bleh dpt kak ipaq.... suka2

    ReplyDelete
  2. hahahahah...mau dok chek balik r 2...!!! :D
    mmg laaa ang tlg buat,tp ak ada team bloggers...kalo ang nk rmai jd followers ang,add laaa kat pagebook...!!! search we are BLOGGERS...hahahaha insyaallah,ada jdoh jumpa dia mesti mai punya laaa...hahahahah

    ReplyDelete
  3. Sal jodh ni..kita serah Kt Allah je..rahsia Allh jua..Mybe Allah nk bg yg terbaik..so sbr la dlu ye,wahai lelaki budiman

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHA...
    ermmm,insyaallah..!!! mudah-mudahan.....Amin..!!!
    trima kseh comment..!!! :D

    ReplyDelete
  5. thanz follow...
    i dah follow...coe late..

    ReplyDelete
  6. owhhhh....ok2....same2..!!! :D

    ReplyDelete