Khas untuk Keluarga Bloggers..!!! ^^

Assalammualaikum...

hye2..!!! jumpa lagi... :D
bc dah ker tjuk???? apa yg sepecial nyer...
meh baca meh...
^^
Di dunia maya tiada darjat kaya atau miskin, cantik atau kacak, jauh atau dekat, dan muda atau tua. Semua adalah sama di dunia maya ini. Disinilah bermulanya sebuah persahabatan yang akrab antara dua dunia yang berbeza.

Bagi aku, aku sangat bersyukur dapat mengenali mereka disini dan mereka jugalah yang telah menceriakan hidup yang penuh dengan pancaroba ini. Sikit pun aku tidak pernah merasa mereka seperti orang asing dalam hidup aku, malahan aku menerima mereka seperti adik, abang, dan juga kakak aku sendiri. Mereka jugalah keluarga aku di alam maya yang luas tersebar ini.

Siapa saja yang aku kenal atau siapa saja yang mereka kenalkan kepadaku adalah keluarga aku di alam maya ini. Setiap kegembiraan dan kesedihan dikongsi bersama-sama agar dapat merasakan kesengsaraan yang kita hadapi bersama-sama dan tiada satu pun yang terkecuali dalam keluarga ini walaupun mereka merasakan diri mereka diabaikan.

sebenarnya,apex copy paste kat entry ALONG(ADMIN) punya..
Along,ampunkan patik yea...HAHA
Bkn apa,cheq suka baca ayat dia atas...
ayat² di atas dah TACKLE hati cheq...
sooooooooo Tacink laaa... :)

Along : X kira apa pon berlaku,cheq akan "pertahankan" groups bloggers nie...
along kan kata yg cheq kan admin no.2 (jgn jelez noh)...HAHA
apex untun sbb kenal ngan hanpa semua...
semua hppy gud lucky...
apex bru join,semua menyapa apex mcm dah lama kenai..
wowww..!!!! ^^
suke deyh...
xdak sorg pon yg perangai -ve...
apex harap,kita hormat menghormati laaa satu sama laen...
yg mana tua,kita hormat...
ok???
lastly,
xkira laa admin ka x,semua sama saja...
mari laaa kita sama² pertahankan groups nie...
pd adk²,kak² apex meh laa sama² jaga noh...

love u all...!!! ^^
salam...

8 comments:

  1. name???? hehehehe
    nie khas untuk semua laaaa....
    kn3???

    ReplyDelete
  2. heeee~~~...
    mne bleyh men copy n paste..
    baru excited nk bce..
    ayt along upenye..
    ptot la best smcm jew..
    huhuhu.....

    ReplyDelete
  3. ahlong pakar bersastera..dan bakal jadi sasterawan negara uganda

    ReplyDelete
  4. Alaaaa...
    ingt along sorg je ker sasterawan...
    sat laaa,apex buat bru....
    HAAA..!!!
    tgguu...!!!!!
    HAHAHAHA :D

    ReplyDelete
  5. hhhahhaa...
    apex tanak kalah uhh...
    cepat2..
    kami tggu...huhuhu...

    ReplyDelete
  6. kipas along lbey nampak...!!
    nk bodek jdi admin no2 la 2...
    khaaaakhaaa... =)

    ReplyDelete
  7. Fi: Sat laaa...nk buat laaa nie....HAHA

    Mlyn: ermmmm,mana ada....
    mmg along dah IKTIRAF pangkat tu kat apex...
    so kena laaa pgang tggungjwb 2...
    HAHAHAHA

    ReplyDelete