- -Sahabat2 Aku- -

Assalammualaikum...^^

Dah baca tajuk entry tuuu????
Ok,hari nie aku nk story² sket psal membe² aku yg selama nie selalu teman aku,susah senang...mana ada depa,mesti ada aku...jugak sebaliknya..
aku buat CERITERA angpa nie....^^
aku tao,angpa xkesah n berkira ngan aku...yedokk...???
meme lew....tehe ckettt....!!! wakakakka
dah2...melalut plak...

Ok,kita start dgn dia nie...: >>>>


Garang x dia???? ==!

NAMA : Muhammad Hafiz B. Norddin

Aku kenai dia masa aku Form 3...
skunk umoq aku dah 21,
tgk,brapa lama kami kwn...??? 
haaaa....!!!!
 ^^

Aku dah aggap dia mcm adk badk aku dah...
Masa aku ssh,dia byk support aku..
kalo time aku serabut,dia byk bg nasihat kat aku...
style dia mmg xbyk ckp (mcm aku)...
dia cool jaaa...xsuka menunjuk,penyenyap
dgn org laen...
tp
kalo ngan aku...wakakkaka gelak xhabis²...
ada jaaa kami dok merepek...
(dpt satu topik=kami huraikan..)
wakakkaka
skunk nie,dia galas tugas sbg BAPA 
sbb
bapa dia dah meninggal...
kdg²,aku kesian sgt kat dia...
nk jaa aku tlg dia...
tp 
nk buat mcm mana,
diri aku pong aku xbley handle lagi...

Bro,jasa mu dikenag laaa...^^


@ Yg nie plak.....>>>
 

Nama: Muhammad Nazrin B.Rasdi

ok...
apa???
a`ah,dia pong anak yatim...
sama mcm membe aku kat atas tuuuu...
ok,dia nie org yg ceria...
suka buat aku tergelak n selalu buat aku nk menyakat dia...
aku kdg² xbley agak time bila dia series,time bila dia maen²
==!
aku kenai dia time kolej dulu...
dia nie byk tlg aku time aku memerlukan duit...
haaa..!!! 
jgn pikiaq aku nie kaki kikis duit membe² plak noh...
cuma time aku tgh Kering...
biasa laaaa kn??? 
waakakkaa
dia nie pong xdpt kerja mcm aku gak...
mcm mana pong,kami ttp bertiga kena kerja sekali 
sbb 
kami dah selalu lepak sama²..
huh???
bertiga???
haaa..!!! sat2,nk cita laa nie... 
jom2...

Abg Long: Nnti kita p jog noh...wakakaka ^^


Nie dia org ke-3 tuh.....>>>


Nama: Muhammad Azfar B. Abdul Hanip

Dia nie laa org ketiga yg aku mksudkan tuh....
heeeee...
pong sama gak...aku kenai dia kat kolej dulu..
dia nie,
sbnarnya membe time kecik²,satu taman ngan bdk kat atas nie haaa...
mula² aku xtao...
dah lama² kenai,baru tao...
depa dok taman sekali..
dia nie style ikut mood....
mai mood gila,gila sgguh..
mai mood ok,ok jerrrr.....
xtao laa nk ckp mcm mana...
tp depan pompuan....
perghhhhh,
penyegan nk mampuih....
wakakakka
sory noh gunduz...
sapa² yg single nk kenai ngan dia nie
search nama dia kat FB k..(promote)

dia nie suka bwk moto laju²...
nk kata mat rempit tuuu boley gak laaa...
sbb 
kebykkan membe² dia mat² moto...
(termasuk aku..) ^^
dia nie kdg² tu,byk yg dia xtao dia mtk nasihat aku...
aku suka org mcm dia...
kalo dia xtao,dia tnya...
bkn mcm sestgh tuuu...
dah laa xtao,belgak pndai..sombong...bongkah kayu..puii..!!!
(alamak..!!! ter emo plak...)
kot mana pong,kami tiga org,mesti keluaq sekali...
cari kerja sekali..
lepak sekali...
dll...
wakakakkaka

Gunduz : T kita kumpui duit,bli ARAI noh...^^



ok,skunk nie aku nk cita pasai 4 empat adk-adk aku nie...
kekeke
SORY LAAA,GAMBAQ BELAH BWH.....
perasan laa nk adk² byk...
bkn,
depa nie mcm adk² aku 
sbb
depa nie bwh umoq lagi...
wakkakaa
 START dgn dia nie...
 

Nama : Mohd.Helmi B. Johari..(Joe)

tu nama samaran kami pggl dia...
waaka
lekat plak nama bp dia kat kami...
jgn mara aaa...!!! 
dia nie keja kat cc...
cc mana??? 
ada laa...
dulu tiap kali aku p cc,dia laaa cover² aku dok maen pree
wahhh..!!! best laa dok maen pree selalu...
bg dia 0.50 jaaa...
pastu
maen laa sampai lebam.....
style dia simple jaaa...
tp 
dia nie pelik...
xmkn syur ngan NASI..==!
ssh nk jumpa org mcm dia nie...
dia pong mcm gunduz gak,
kalo dia xtao² pa² dia mesti tnya...
gud²...!!!

Joe: Cpt² laaa amik lesen tuuu.....^^



yang belah ..>>>>

Nama : Zulhelmi B.Roslan..
Dia nie In a relationship dgn aku kat FB...
WAKAKAKA
p laaa check tgk...mesti ada....
haaa..!!! 
tulaaa fb dia kalo yg dah tgk....
(terpromote plakk) ==!
bkn apa,aku buat reliationship ngan dia pong 
sbb 
aku selalu p berperang ngan dia...
kami bkn askar laaa...kami maen game tembak²...
nama game..
XDOA...
games nie best,dia laa yg kenai kan aku game nie...
sampai skunk aku dok gila perang...
dah giant wooooooo
xperang sehari,xsah...
apo amy...? ? ?
all open,bd close
no ks, no cp aaa ? ? ?
wakakaka
(terpromote game plak dah)..

Dia pong time aku ssh dlm segi kewangan dia slalu bantu aku...
nk kata org berada x juga,sbb dia pong katgeri² aku gak...
skunk dia kerja kat kedai makan...
kdg² pg² lps jaa jog,kami p kedai dia...
kedai mkn apa???
nk,tnya dia snirik...
wakakakaka
sedap dowhhh mknan kat tmpt dia....
(terpromote kedai plak...) ==! zz
aku respect dia dari segi bersungguh²...
kalo dia bersukan...
dia sukan SUNGGUH²...
kalo dia kerja
dia kerja SUNGGUH²...
kalo dia nk sesuatu benda,
dia mesti cari jaln nk dpt kan benda tuh...
xgitu amy???
ermmm,dia nie semua dia layan...
moto,kreta,fixie..
wow...
(xsia² i reliationship ngan ang)
wakakkaa

Amy: Leb u... ! ! ! ^^



Yang belah ...<<< ni plak...

Nama : Muhammad Azfar B. Azmee

Dia nie dulu rapat ngan Bro atas nie...
skunk dia p PLKN,bro atas nie curang laa ngan aku...
wakakaka
mula² aku kenai dia 
sbb
aku kenai abg dia...
pastu
lama-lama..
aku dpt tau yg dia nie,adk kpd abg dia....
muka depa agk² kureng sama laa...
dia nie set² Jambu Punya...
hati ada taman punya nie....
xlupa juga set² asyiuukkkk....!!!!
wakakakkaa
semua aweks dia kenai....
==!
letihhhhh....!!!
dia nie mcm aku ckp td,set² kat atas td..
haaa..!!!
dia nie pong suka bersukan...
kami jrg sekali p Futsal...
wakakkaa
kdg² jaaaa p...
kira dia & bro atas nie stamina kuat punya nie...
xletih²...
aku maen futsal 10 mnit pong aku dah letih....
terbaekkk laaa...
dulu dia pong kerja ngan bro kat atas nie...
kedai makan laa...!!!
dah bgtao dah td....
apa???
kedai makan apa???
haaa,tnya laaa depa snirik...
nk tao..
sila add di FB..
SEARCH NAMA & ADD
(terpromote pulakkk..!!!) ==!
hareee
 Kecix : Aku menunggu kepulanganmu...!!! ^^


Yang bwh sekali tuuu..!!!
ala²,sian yerrr dok bwh....
wakakaka

Nama: Talha Tajuddin

Dia nie sorg jaaa bdk sekolah yg lepak ngan kami....
wakakaka
sory bro...
tp 
kalo lepak ngan dia,xrasa n xdpt agak yg dia bdk skolah...
nampak...!!! 
(pandai pusing) 
wakakaka
stlye dia nie set² asyiukkk n jambu laaa...
pong sama...
kalo bab² girl....
laju n ramai yg kenai dia....
dia nie suka merepek ngan aku...
wakakak
ada jaaa ayat² pelik² keluaq....
apa nk story psai ang haaa???? 
==!
kul 5 dah nie...
wakakaka 

DEPA SEMUA NIE SAHABAT² AKU TIME AKU SUSAH N SENANG....TRIMA KASIH SBB SUDI TERIMA AKU JADI SAHABAT HANGPA...
HANGPA MMG TERBAEK DARI YG TERBAEK... 
HARAP KEKAL SAMPAI KE ANAK CUCU...^^

TERIMA KASIH jgk kpd yg sudi baca....tq...!!! ^^

No comments:

Post a Comment